Akta osobowe
: 02 lip 2019, 12:45
Witam serdecznie,
czy zatrudniacie w Waszych firmach jakiś pracowników? Jeśli tak, to jak wyglądają u Was akta osobowe? W jaki sposób prowadzicie dokumentację związaną z zatrudnieniem Waszych pracowników? Ja czytałam ostatnio na stronie http://akta-osobowe.pl/#zmiany-w-aktach, że nieco zmieniły się przepisy i teraz takie akta powinny być już podzielone nie na trzy, lecz aż na cztery części. Wiedzieliście o tym?
czy zatrudniacie w Waszych firmach jakiś pracowników? Jeśli tak, to jak wyglądają u Was akta osobowe? W jaki sposób prowadzicie dokumentację związaną z zatrudnieniem Waszych pracowników? Ja czytałam ostatnio na stronie http://akta-osobowe.pl/#zmiany-w-aktach, że nieco zmieniły się przepisy i teraz takie akta powinny być już podzielone nie na trzy, lecz aż na cztery części. Wiedzieliście o tym?