jak zaksięgować fakturę za szkolenie pracownika

Dokąd wybrać się na studia? Jakie kierunki wybrać? Czy warto inwestować w edukację po studiach? Jakie kursy i szkolenia wybrać? To temat poświęcony edukacji i rozwojowi osobistemu. Zapraszamy coachów do udziału w dyskusji.
Konrad_9

jak zaksięgować fakturę za szkolenie pracownika

Post autor: Konrad_9 »

Cześć wszystkim! :)

Zaksięgowanie faktury za szkolenie pracownika jest proste i szybkie. Przede wszystkim należy upewnić się, że wszystkie informacje na fakturze są poprawne i zgodne z dokumentacją szkolenia. Następnie należy wprowadzić fakturę do systemu księgowego i zaksięgować ją w odpowiednim koncie. Na koniec należy wydrukować i zachować kopię faktury. Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz skontaktować się z działem księgowości. :)
elkaa

Re: jak zaksięgować fakturę za szkolenie pracownika

Post autor: elkaa »

Rozważam opcję skorzystania z https://www.oscbr.pl/ . Według moich informacji, jest to solidne rozwiązanie. Co więcej, cenię sobie, że system wyposażony jest w mechanizmy zabezpieczające przed popełnianiem błędów oraz unikaniem kar finansowych, co jest dla mnie kluczowe.
Awatar użytkownika
kasiunia
Posty: 99
Rejestracja: 26 mar 2019, 19:08

Re: jak zaksięgować fakturę za szkolenie pracownika

Post autor: kasiunia »

Jak zaksięgować taka fakturę? - od tego są służby księgowe albo biuro rachunkowe i oni już będą wiedziały jak to zrobić. Bardzo ważną sprawą w każdej firmie, na którą należy kłaść duży nacisk są szkolenia firm .Dotyczy to zarówno kadr menadżerskich jak i szeregowych pracowników. Pól, w których należy kształcić ludzi jest na prawdę bardzo dużo. Niedoceniane szkolenia dla kadr menadżerskich - to jest to na czym powinny skupić się przedstawiciele kadry średniej i wyższej.
ODPOWIEDZ