Kursy - medycyna estetyczna

Dokąd wybrać się na studia? Jakie kierunki wybrać? Czy warto inwestować w edukację po studiach? Jakie kursy i szkolenia wybrać? To temat poświęcony edukacji i rozwojowi osobistemu. Zapraszamy coachów do udziału w dyskusji.
Awatar użytkownika
Irena82
Posty: 1
Rejestracja: 14 lis 2019, 17:41

Kursy - medycyna estetyczna

Post autor: Irena82 »

Cześć, jestem po studiach dermatologii, ale chciałabym podnieść swoje kwalifikacje w dziedzinie medycyny estetycznej i być może otworzyć własny gabinet. Czy takie szkolenia odbywają się gdzieś w Polsce?
Awatar użytkownika
narcyza93
Posty: 1
Rejestracja: 06 lut 2020, 7:25

Re: Kursy - medycyna estetyczna

Post autor: narcyza93 »

Sprawdź stronę pimik.pl. To Instytut Medycyny i Kosmetologii. Oferują przeróżne kursy na wielu stopniach zaawansowania. Możesz nawet wybrać język, w jakim chcesz się uczyć. Szkolenia prowadzi profesjonalna kadra lekarzy, więc zdobywasz najważniejszą i najpotrzebniejszą wiedzę :)
Awatar użytkownika
Misza
Posty: 19
Rejestracja: 06 lut 2020, 19:37

Re: Kursy - medycyna estetyczna

Post autor: Misza »

A nie prosciej zatrudnic sie w cudzej klinice? Nie dosc ze podniesiesz kwalifikacje to jeszcze ci za to placa.
Awatar użytkownika
mała mi
Posty: 127
Rejestracja: 10 wrz 2019, 21:58

Re: Kursy - medycyna estetyczna

Post autor: mała mi »

Moja koleżanka robiła kilka kursów kosmetycznych w ośrodku szkoleniowym Elpax https://www.elpax.pl/osrodek-szkoleniowy/. Mają najlepsze kursy zawodowe bytom . Była zadowolona z jakości prowadzonych zajęć. Mówiła, że wykładowcy mieli dużą wiedzę. Sprawdź sobie na ich stronie czy mają kursy i szkolenia, jakie cię interesują.
rętia

Re: Kursy - medycyna estetyczna

Post autor: rętia »