Kiedy nie wiesz, gdzie dodać post, skorzystaj z tej kategorii, jednak pamiętaj, że jeśli dodasz post do tej kategorii, a na forum jest inna, która pasuje do poruszanego przez Ciebie tematu - post zostanie usunięty lub przeniesiony do innego wątku (zmieni się adres url posta).
Zastanawiamy się nad postawieniem ze zajomymi magazynu. Może okazać się to dość dochodowe, dlatego zastanawiam się jak taki magazyn postawić. W tym miejscu http://pronamiot.pl/index.php/magazyn-c ... agazynowy/ , znalazłam informacje o namiotach magazynowych, stawialiscie coś takiego?
Hm... to zależy do czego potrzebujesz ten magazyn... i wydaje mi się, że mimo wszystko samodzielnie byś go nie stawiała, ponieważ zajmują się tym profesjonalne firmy. Musisz przede wszystkim określić jak duży ma być oraz co ma się w nim znajdować, co będziesz przechowywać w środku (jakie potrzebujesz regały i półki) i gdzie ma on stanąć. U mnie w firmie magazynów jest kilka i są tak duże, że potrzeba specjalnego oprogramowania sap s4hana żeby zarządzać towarami na magazynie oraz całą firmą, łańcuchem dostaw itd. Określ priorytety. Pozdrawiam
Samodzielnie ciężko będzie, raczej od tego są specjalistyczne firmy. A jeśli chodzi o wyposażenie to tutaj https://www.e-regaly.pl/ dostaniesz najlepsze regały metalowe, w dobrej cenie
Na takim magazynie trzeba też będzie oddzielić od siebie poszczególne pomieszczenia, ale tak, aby nie uniemożliwiać pracy wózkom widłowym. Na stronie https://plexikord.pl możecie się zapoznać z ofertą firmy Plexikord - czołowego dystrybutora tworzyw sztucznych na Górnym Śląsku, w której możecie zamówić specjalne kurtyny pasowe, które idealnie będą się na taki magazyn nadawały
Budując magazyn warto zamontować też filtry swiecowe z węglem aktywnym. FIltry i węgiel aktywny mozesz bez problemu zamówić na http://www.zdpwa.com.pl/wegiel-aktywny- ... -opis.html Węgiel oczyszcza powietrze i gazy oraz usuwa rozpuszczalniki. Jego zastosowanie jest bardzo szerokie i na pewno pozytywnie wpłynie na pracę.
Prowadząc swój magazyn zdecydowanie mogą przydać się usługi informatyczne swift. Nie zawsze najlepszym wyjściem okazuje się zatrudnianie fachowca na etacie. Coraz więcej form korzysta właśnie z takich rozwiązań. Wiadomo, że takie zdania warto oddać w ręce specjalistów, którzy z takimi tematami mają do czynienia każdego dnia. Oni po zapoznaniu się ze specyfiką branży, jak i potrzebami danego przedsiębiorstwa dopasują najkorzystniejsze rozwiązania. Warto poczytać sobie na ten temat, taka wiedza może okazać się naprawdę pomocna.
Jeżeli ten jest niezbędny, firma się rozwija, to nie ma co się nawet zastanawiać:) Ja zdecydowałam się na taką inwestycje i jestem jak na razie pełna optymizmu, mimo sporej kwoty którą musiałam zainwestować. Pamiętaj też o solidnym wyposażeniu, regały magazynowe to nie wszystko. W wózki widłowe będziesz mogła zaopatrzyć się w firmie Gizo https://gizo.pl Tu również mają świetną opcję na ich wynajem.
A jak wygląda funkcjonowanie waszych magazynów od strony logistycznej? Pytam, bo ostatnio migneła mi na forum oferta firmy https://ejko.com.pl która zajmuje się tym wiele lat zawodowo i jak tak się dobrze zastanowiłem to przyda się outsourcing magazynowy - przejęcie funkcji magazynowych od klienta. Dzięki temu będziemy mogli skupić się bardziej na produkcji tylko, ze nie miałem z nimi do czynienia do tej pory. Mamy tu osoby, które firmę Ejko znają i moga coś powiedzieć na ten temat więcej?
jessica pisze: ↑02 maja 2019, 12:15
Zastanawiamy się nad postawieniem ze zajomymi magazynu. Może okazać się to dość dochodowe, dlatego zastanawiam się jak taki magazyn postawić. (...)
Bez względu na to jaki magazyn wybierzesz musisz pamiętać o regałach. Ich rozplanowanie i rodzaj to także istotna sprawa z punktu widzenia sprawności działania magazynu i jego pojemności.W związku z tym warto o tym porozmawiać z producentem regałów metalowych .Szefowie mojej firmy skontaktowali się właśnie z producentem i tam otrzymali fachowe doradztwo w zakresie wyboru rodzaju regałów i ich rozmieszczenia. Wybrane zostały regały przesuwne , dzięki czemu magazyn jest pojemniejszy.
Jeśli masz magazyn lub warsztat i szukasz odpowiednich regałów przemysłowych lub metalowych, to polecam zajrzeć na ofertę tej strony : https://www.regaly.biz/pol_m_Regaly-metalowe-1731.html Znajdziesz tam odpowiednie produkty które wytrzymają lata. Nie kupuj pierwszego lepszego regału, ponieważ nie posłuży ci on na długo.
Zastanawiacie się nad własnym magazynem? Na pewno też tu odpowiednie wyposażenie będzie bardzo ważną kwestią. Będziecie musieli postawić tu na solidne regały magazynowe, także i na meble metalowe do magazynów. Nie wyobrażam sobie też żeby w magazynie zabrakło wózka widłowego. Zobaczcie sobie tu co proponuje Gizo https://gizo.pl/wynajem/ W tym miejscu będziecie mogli nie tylko kupić solidne wózki widłowe, ale także zdecydować się na wynajem takich maszyn.
Bardzo dużo mijam podobnych wątków na innych forach i wiele osób wspomina o problemach z kupnem regałów magazynowych. Ze nie mogą dostać odpowiedniego rozmiaru albo ceny są zbyt wysokie. Spieszę z pomocą bo mało osób zna sklep https://www.e-regaly.pl/. Tam można dostać wszystko pod wymiar i ceny są bardzo przystępne w porównaniu do marketów budowlanych
Jeśli posiadasz magazyn to musisz zadbać o bezpieczeństwo i higienę pracy. Nie mówię żeby tylko robić szkolenia ale odpowiednio wyposażyć magazyn w potrzebne artykuły. Polecam się zapoznać z ofertą https://blog-glovex.pl/ gdzie znajdziesz wszystko co potrzeba z BHP łącznie z blogiem tematycznym. Na pewno się przyda ich oferta jak i porady.
Jeśli planujecie postawić magazyn to zastanówcie się czy nie warto postawić na hale systemowe, o których mowa na stronie https://skeleton.pl/oferta/hale-systemowe/ . Dzięki nim można zaoszczędzić dużo czasu na budowie, gdyż wnosi się je zaledwie kilka tygodni, a nie miesięcy. Przemyślcie to sobie
Wiecie, że worki foliowe do pakowania charakteryzują się wszechstronnością i praktycznością dlatego można swobodnie pakować do nich artykuły spożywcze oraz wszelki asortyment biurowy, czy przemysłowy? Jeśli prowadzicie swój własny magazyn, to warto pomyśleć o zakupie tego typu produktów.
Wspominaliście o wózkach widłowych, te z pewnością muszą znaleźć się w każdym magazynie. Orientowaliście się już może jak wyglądają kursy dla operatorów wózków widłowych? Na pewno będziecie musieli wysłać waszych pracowników na takie szkolenia. Na stronie https://get-a-truck.pl/blog/kurs-na-woz ... -kosztuje/ znajdziecie informacje na temat kursów widłowych, dowiecie się tu gdzie możecie odbyć taki kurs oraz na jakie kwoty będziecie musieli się przygotować.
Prowadząc magazyn przede wszystkim trzeba zadbać o jego bezpieczeństwo. Trzeba dołożyć wszelkich starań żeby nie doszło na miejscu do wypadków czy pożarów. Dlatego niezbędne są odpowiednie systemy alarmowe przeciwpożarowe - https://safetymark.pl/systemy/dzwiekowy ... rzegawczy/ żeby mieć pewność, że w razie gdyby doszło do pożaru zostaniecie od razu zaalarmowani i będzie można wezwać odpowiednie służby. Warto jest zlecić wykonanie takiego systemu firmie zewnętrznej, która na co dzień zajmuje się właśnie ochroną budynków w zakresie PPOŻ.
My mamy sklep internetowy, prowadzimy go od kilku miesięcy i sprzedajemy artykuły ogrodnicze. Póki co jesteśmy bardzo zadowoleni. Sprzedaż w ciągu ostatnich kilku miesięcy znacznie wzrosła i przez to musieliśmy się zdecydować na outsourcing magazynowy, ponieważ dostawy w naszym małym magazynie nie mieściły się. Firma PACKFULLY zajmuje się tym oraz wysyłką części produktów. Jeśli nie mają akurat tych produktów, które klient zamawia, a są one u nas to wtedy my wysyłamy. Jesteśmy z nimi w stałym kontakcie. ta forma współpracy jest dla mnie bardzo wygodna i efektywna.
Jesli decydujecie się na magazyn, to pomyślcie o dobrej klasy regałach, które zniosą duże obciążenia. Zobaczcie tu https://www.e-regaly.pl/ Regały metalowe wciskane lub skręcane z półkami metalowymi lub z płyty MDF. Te regały pozwalą na bezpieczne składowanie towarów, produktów i półfabrykatów. Poprawią jakość wykonywanej pracy i zapewnią bezpieczeństwo pracownikom i ewentualnym klientom.
Zgadzam się - regały ważna rzecz! A jak już będą regały, to przydadzą się też techniczne pojemniki - takiego typu: http://palbox.com.pl/oferta/ . Pozwolą na zorganizowanie przestrzeni, ułożenie mniejszych przedmiotów czy narzędzi. Pojemniki są wytrzymałe i bardzo dobre jakościowo.
Od kilku miesięcy jestem właścicielką firmy , która przynosi duże zyski. Do jej rozwoju zamówiłam sobie do magazynu regały na których mogę przechowywać rożnego rodzaju produkty. Zamówiłam je przez internet tutaj https://www.regaly.biz/pol_m_Regaly-metalowe-1731.html . Te regały metalowe zabezpieczone są przed rdzą co w połączeniu z atestowaną blachą stalową gwarantuje trwałość i solidność całej konstrukcji.
Warto pamiętać że także ważnym sprzętem w magazynie jest https://itnes.pl/monitory/monitory-iiyama/ na którym widać stany magazynowe i można odpowiadać zainteresowanym klientom na zapytania. Czy wystawiać faktury albo i odwrotnie zamawiać towar by te stany uzupełnić.
W każdym magazynie musi być wprowadzony ład i porządek pozwalający na odpowiednie zarządzanie przechowywanym towarem. W tym celu niezbędna będzie opracowana logistyka mgazynowa - https://logit.com.pl/logistyka-magazynowa-logit Możecie udać się na konsultacje do profesjonalnej firmy, żeby mieć pewność, że wszystko będzie funkcjonowało jak należy.
Ja swój magazyn wyposażyłam dzięki firmie Future Logistics. Ich ofertę możecie zobaczyć na https://futurelogistics.pl/oferta Mają wszystko co potrzebne aby w pełni wyposażyć magazyn.
Wyposażenie magazynu w niezbędne rzeczy to też istotna sprawa, o której nie powinno się zapominać. U nas świetnie sprawdziły się pojemniki magazynowe, dzięki którym udało się wreszcie zaprowadzić porządek
Czy możecie polecić sprawdzone firmy, które służą fachową pomocą w temacie optymalizacja transportu wewnętrznego? Do tej pory wyszukałam w Internecie firmę Entra Group. Czy ktoś korzystał z ich usług? https://entra-group.eu/oferta/model-by- ... ewnetrzny/
Bróniek pisze: ↑23 paź 2020, 9:56
Do wyposażenia mojego magazynu kupiłem wiele rzeczy od - https://www.wyposazeniegaudia.pl/ m.in szafy metalowe, regały czy nawet meble warsztatowe.
Na pewno jedna z bardziej znanych firm w swoje branży w Polsce.
W mojej opinii warto zwrócić uwagę na ofertę przygotowaną przez firmę https://www.toplogistic.pl/ która zapewnia sprawny transport oraz odpowiednią logistykę. My już od jakiegoś czasu korzystamy i przyznam, że doskonale wiedzą co robią, tym bardziej że jeszcze nigdy nie było większych problemów z terminem, czy bezpieczeństwem całej przesyłki
Witajcie! Znam świetną, sprawdzoną firmę spedycyjno-logistyczną - LOGIT. U mnie udało się sprawnie załatwić AEO oraz przebrnąć przez dosyć skomplikowany proses, tj. odprawa celna importowo-eksportowa. Więcej informacji znajdziecie na ich stronie: https://logit.com.pl/obsluga-celna-logit/
Obsługa celna na najwyższym poziomie gwarantowana!
Jak organizujesz magazyn i chcesz aby był należycie wyposażony to nie zapomnij o podestach ruchomych które na pewno się przydadzą. Możesz udać się tutaj https://kobcrane-montaze.pl/ bo to specjaliści jeśli chodzi o podesty czy podnośniki. Zapewnią ci nie tylko najlepszy sprzęt ale także wsparcie serwisowe. Wybierając ich masz pewność że dokonałeś najlepszego wyboru.
Myślę, że w tym przypadku odpowiedni będzie zakup dużego obiektu na magazyn. Wydaje mi się, że pozwoli to na rozwinięcie biznesu i że będzie to wpływało na większe zainteresowanie usługami firmy. Można poszukać sobie różnych ofert na stronie https://www.dobryadres.pl/ofertynieruchomosci/obiekty
Niedawno odkryłem bardzo dobrą firmę, która oferuje kompleksową obsługę celną. Agencja celna posiada profesjonalnych pracowników dzięki, którym można szybko załatwić powierzone im sprawy https://magemar.com.pl/agencja-celna/ czy mieliście już z nimi styczność?
Jak potrzebujesz magazynu to odradzałbym wynajem a kupił namiot magazynowy z tej oferty https://protan-elmark.com.pl/ Kosztuje niewiele w porównaniu z tradycyjną halą a przewagą jest możliwość szybkiego złożenia. Na pewno takie rozwiązanie sprawdzi się w obecnych czasach.
Szukam dobrej firmy, która posiada spore doświadczenie w temacie planowanie produkcji. Zależy mi na redukcji kosztów działalności i optymalizacji. Jak na razie znalazłam firmę Entra Group, czy znacie tą firmę? Czekam na opinie https://entra-group.eu/
charlotte1991 pisze: ↑31 maja 2019, 18:23
Budując magazyn warto zamontować też filtry swiecowe z węglem aktywnym. FIltry i węgiel aktywny mozesz bez problemu zamówić na http://www.zdpwa.com.pl/wegiel-aktywny- ... -opis.html Węgiel oczyszcza powietrze i gazy oraz usuwa rozpuszczalniki. Jego zastosowanie jest bardzo szerokie i na pewno pozytywnie wpłynie na pracę.
Węgiel aktywny faktycznie świetnie działa jako filtr ze względu na swoją dużą powierzchnię, w którą wliczamy również zagłębienia, szczeliny i tunele w jego strukturze JA zamawiałam hurtowo jakiś czas temu tutaj https://reb.pl/sklep/oczyszczanie-powie ... sorb-1505/ węgiel aktywny chemsorb 1505, polecam tego dostawcę
W każdym magazynie niezbędne jest odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni. W tym celu wybiera się odpowiednie regały, półki czy szafy magazynowe ze stali nierdzewnej https://polgast.com.pl/#szafy-regaly-polki. Wykazują wysoką odporność na korozje i wszelkie czynniki zewnętrzne. Zwłaszcza magazyn spożywczy powinien być wyposażony w regały ze stali niemalowanej spójnej.
Szukam sprawdzonej firmy, która w ofercie posiada łożysko pierścieniowe i części zamienne do przenośników i piaskarek. Jakiś czas temu wyszukałam firmę Porkon. Czy ktoś kupował u nich jakieś produkty i chciałby podzielić się opinią? http://www.porkon.pl/dozatory.html
Jeśli chcesz mieć magazyn to nie musisz go od razu wynajmować lub budować bo są lepsze rozwiązania. Ja osobiście bym rozważył ofertę firmy https://toplogistic.pl/ gdzie zajmą się wysyłką, przechowaniem czy pakowaniem oraz przyjmowaniem zwrotów. Jednym słowem całą logistykę wezmą na siebie a ty z biura będziesz kierował sprzedażą i kontaktem z klientami. Idealne rozwiązanie bo odpada magazyn i zatrudnianie ludzi.
Ciekawą opcją na magazynie, która faktycznie się sprawdzi jest oczywiście podest ruchomy. To urządzenie służy do wykonywania zadań na wysokościach. Poczytajcie sobie koniecznie o nim. Uważam, że się sprawdzi. Na pewno plusem jest to, że jest również pomocne w innych obszarach firmy. Można je wykorzystać do mycia okien na wysokościach, ale nie tylko. Ma bardzo szerokie zastosowanie. Przemyślcie koniecznie ten temat.
Na magazynie bardzo problematyczna może okazać się komplementacja zamówień. Właśnie dlatego warto sobie zerknąć tutaj https://manitou.pl/module/csblog/post/2 ... zynie.html i poczytać. Jest tam bowiem wiele ciekawych i praktycznych informacji, z których można skorzystać i dzięki temu usprawnić ten proces u siebie w firmie. Rozejrzyjcie się tam na spokojnie. Myślę, że warto właśnie z takich miejsc czerpać wiedzę.
Budując magazyn, należy zwrócić uwagę na wiele szczegółów, jednak dla mnie najtrudniejszym był wybór odpowiedniego oświetlenia, dlatego udałem się do specjalisty, który mi w tym pomógł w https://sklep.co-unity.eu/, który zajmuje się oświetleniem przemysłowym takich miejsc. Pan który zna się na tym, przyjechał, zobaczył hale i zaproponował odpowiednie lampy i wyliczył jaka ilość będzie potrzebna i gdzie.
Czy wiecie rfid co to? Czytnik RFID jest urządzeniem elektrycznym dedykowanym do odczytu tagów RFID. Czy możecie polecić profesjonalne firmy, które działają w tym temacie i służą fachową pomocą? Jak na razie znalazłam firmę Aska https://www.aska.com.pl/blog/wpis/46,cz ... ym-sa.html
W każdym magazynie sprawdzaja się sprężarki, kompresory. Dostaniecie je tu https://www.almig.pl/ Propozycja jest na tyle dobra, bo urządzenia można wypożyczyć. A ponadto gwarantowany jest serwis 24 godziny na dobę, nie wyłączając sobót i niedzieli.
Myśle że to bardzo dobra propozycja.
Jeśli zastanawiacie się nad tym jaki system WMS wybrać, to zajrzyjcie na stronę https://weaversoft.pl/blog/czym-jest-system-wms z niej dowiecie się wszystkich ważnych informacji. Ja dzięki nim zainwestowałem w ten program w naszym magazynie i jestem zadowolony.
Idąc w biznes magazynowy, trzeba mieć na uwadze wiele rozwiązań. Jednym z ważniejszym jest sposób pakowania i magazynowania towarów. Jeśli sami nie macie na to pomysłów albo szukacie świetnych jakościowo produktów, zajrzyjcie koniecznie na ofertę tej firmy https://www.schoellerallibert.com/pl/pr ... er-crates/.
Od dłuższego czasu szukasz odpowiedzi jak poradzić sobie z tym problemem ? Otóż mam dla Ciebie wspaniałą informację! Poświęciłem trochę swojego cennego czasu aby dowiedzieć się więcej na ten temat i o to są wyniki moich poszukiwań https://idealnepowietrze.pl/k/ideal/
https://idealnepowietrze.pl/k/ideal-filtry/
Jak logistyka magazynowa to tylko i wyłącznie https://www.flexls.pl/ ! Są w tym najlepsi. Mają wieloletnie doświadczenie, doskonale znają się na zagadnieniach transportu wewnętrznego, więc spokojnie można powierzyć im organizację logistyki magazynowej. Powinniście się zainteresować ofertą.
Mając magazyn na pewno warto zainwestować w dobrej jakości podnośniku. Nie każdego stać jednak na ich zakup, ale bardzo dobrym rozwiązaniem może okazać się wynajem podnośników nożycowych. Można je wypożyczyć zarówno na krótki czas, jak i nawet kilka miesięcy. Dzięki temu rozwiązaniu można znaleźć dobry model, który spełni wasze wymagania pod względem technicznym. Wysokość podnoszenia może wynosić nawet 20 metrów, a podnośniki nożycowe są bardzo charakterystyczne ze względu na budowę.
Czy znacie profesjonalne firmy, które oferują lampy led? Zależy mi na lampa led przemysłowa. Do tej pory znalazłam firmę Lumi Team. Czy znacie tą firmę? Więcej informacji o firmie można przeczytać na stronie https://lumiteam.eu/product-details/square/
na pewno warto zwrócić uwagę na bezpieczeństwo wyposażenia magazynu. Właściciel lub zarządca powinien posiadać dokument taki jak instrukcja bezpieczeństwa pożarowego , aby zapewnić bezpieczeństwo pomieszczeń i personelu. Bez wątpienia dokument ten powinien być brany pod uwagę przy planowaniu operacji magazynowych.
Jeśli szukacie jakościowych produktów do magazynu, na przykład w postaci paleciarki, to moim zdaniem warto w wolnej chwili odwiedzić tę stronę internetową https://www.filmat.eu/oferta/owijarki-d ... iarka.html gdzie bezproblemowo znajdziecie jakościowe sprzęty w bardzo dobrych cenach.
Myślę, że warto rozważyć propozycję firmy https://kht-group.com , jeśli potrzebujesz zbiorników higienicznych. Ich produkty wyróżniają się solidnym wykonaniem i korzystnym stosunkiem jakości do ceny.
Jeśli jesteś właścicielem magazynu lub pracujesz w takim miejscu, na pewno warto zwrócić uwagę na barierki ochronne do magazynu . Mają one wiele zalet, takich jak łatwy montaż, odporność na uszkodzenia oraz możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb. Myślę, że warto je rozważyć, zwłaszcza w kontekście bezpieczeństwa pracowników i towarów.
Podnośniki czyli mowa o wózkach widłowych. Taki sprzęt w magazynie to podstawa, bo bez tego to sobie nie wyobrażam, by to miało sens działać sprawnie. No bo jak? Noszenie ręcznie dużych i ciężkich paczek? A co z podnoszeniem w wysokim składowaniu? Obecnie takie wózki to po prostu must have każdego magazynu, który musi być wydajny. Do tego warto mieć też jakiś dobry zapis w umowie, że firma która nam sprzedaje sprzęt zapewnia serwisowanie. Na pewno z tym problemu nie ma w Lemarpol. Tam to podstawa.
Często prowadząc firmę, w magazynie zalegają nam towary, możemy sie ich pozbyć. Firma STOCKLOTS https://stocklots.tv/ proponuje natychmiastowy wykup towaru, oferując skuteczne rozwiązanie dla przedsiębiorców.
W przypadku zmian w rozstawieniu czy wysokości regałów magazynowych, należy korzystać z firm, które się na tym znają i mają stosowane uprawnienia https://www.mgltechnika.pl/uslugi/uslug ... figuracja/ . Rekonfiguracja regałów magazynowych to inwestycja, która szybko się zwraca dzięki poprawie organizacji magazynu i zwiększeniu jego pojemności. Dopasowanie systemów magazynowych do bieżących potrzeb firmy pozwala na lepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni bez konieczności ponoszenia kosztów rozbudowy.