Pranie
Wszystko o urządzaniu i projektowaniu domów i mieszkań. To temat, w którym opowiadamy o sklepach, architektach i ciekawych rozwiązaniach wnętrzarskich.
- kolonel
Re: Pranie
Na praniu nie znam się za dobrze, dlatego wolę to zostawiać w rękach profesjonalistek! Z tego zadania od dawna wyręczają mnie www.pracakobiet.pl . Ich usługi pralnicze to prawdziwa definicja jakości, a plamy znikają w trybie natychmiastowym.
- mallina
No bez przesady Nie będę z każdym praniem latać do pralni.
Surfa jeszcze nie miałam, jak polecasz? Kapsułki, proszek czy żel raczej?
do wszystkiego najlepiej, szybko mi się nudzą zapachy, więc lubię zmieniać.Nika pisze: ↑03 sty 2020, 20:57 Do koloru czy do białego? Próbowałaś surfa?
Surfa jeszcze nie miałam, jak polecasz? Kapsułki, proszek czy żel raczej?
- baklawa
Ja niestety musiałam zrezygnować z tych mocno perfumowanych płynów i proszków, ale z tego co pamiętam, to zapach znacznie dłużej utrzymywał się właśnie po tych drugich. Tylko, że to już był taki faktycznie mocny zapach. Teraz używam teraz płynów i proszków dla dzieci i niemowląt. One mają wprawdzie dużo mniej intensywne zapachy, ale na tkaninach też utrzymują się dość długi czas
- mallina
Dziewczyny, widziałam, ze surf jest w znowu w promocji w biedronce. Ja już zrobiłam większe zapasy, nie ma wszystkich zapachów niestety, albo to u nas wykupili, ale właściwie to bez znaczenia, bo wszystkie są świetne.
- anka90
Szczerze mówiąc, to ja za nic nie zamieniłabym wygody, jaką gwarantuje korzystanie z saszetek do prania. Koniec z rozsypującym się proszkiem czy koniecznością dozowania innych proszków do prania. Przy cddziennych obowiązkach, tego typu rozwiązania są na wagę złota. Ze swojej strony mogę wam w szczególności polecić ten produkt https://bioexpert.pl/produkty/dom/pranie-bez-chemii/ ze względu na przystępną cenę oraz swoją wydajność.
- Kasia36