Strona 1 z 1
opakowania foliowe jako reklama
: 20 wrz 2021, 10:10
autor: gość
Na https://www.efekt.eu/ jest dostępna oferta na różnego rodzaju opakowania foliowe. W tym również opakowania ekologiczne. Ponieważ od jakiegoś czasu zastanawiamy się nad reklamą. To czy takie opakowania mogą być formą reklamy? Czy ktoś z Was z takiego rozwiązania korzysta i może podzielić się opinia?
Re: opakowania foliowe jako reklama
: 20 wrz 2021, 21:41
autor: jureczek
Super pomysł.....w dobie dbania o środowisko, ograniczania plastiku w obiegu, opakowania foliowe jako reklama....to strzał i to w dwa kolana. Zdecydowanie lepiej postawić na szeptankę gdzie polecić mogę ludzi od http://marketingszeptany.com.pl/ . Działają w tym od lat, wiedząc jak dyskretnie dotrzeć do odbiorców i tym samym zwiększać widoczność marki w sieci, bez narażania się na negatywny odbiór.
Re: opakowania foliowe jako reklama
: 06 paź 2021, 13:07
autor: irmina
O nie, przecież teraz jest moda na ekologię, ochronę środowiska itp.....i torebki foliowe. Przecież to strzał w kolano. Ja chcąc wypromować markę, postawiłam na ekspertów od http://erzecznik.com.pl/ którzy poprzez techniki marketingu internetowego budują odpowiedni wizerunek mojej marki.
Re: opakowania foliowe jako reklama
: 16 paź 2021, 12:31
autor: Oleś
Ekologia ekologią, ale pamiętajmy że liczy się przede wszystkim trwałość opakowania. I ok, zgodzę się z tym, że na zewnątrz czy opakowanie zbiorcze może być czysto ekologiczne np. kartonowe, ale do środka musi iść wypełniacz w postaci takiej folii bąbelkowej https://przeprowadzkisklep.pl/ która będzie amortyzować uderzenia
Re: opakowania foliowe jako reklama
: 01 kwie 2024, 3:30
autor: lady30
Na opakowaniach można umieszczać dowolne nadruki, mogą one dlatego zawierać dowolne hasła reklamowe także, na przykład promować inny produkt z oferty klienta. Kwestia pomysłu, dogadania z producentem samych opakowań. Na uwagę myślę, że zasługuje w tym zakresie oferta
https://yanko.com.pl/ . Od ponad 30 lat pomagają dobierać klientom idealne opakowania na swoje wyroby.