Jak wymodelować triceps i biceps?

Opowiadamy o problemach ze zdrowiem, podpowiadamy jak sobie poradzić, gdzie szukać pomocy. To idealne miejsce na rozmowę o urodzie, pielęgnacji, sporcie i aktywności rekreacyjnej.
Luźna

Jak wymodelować triceps i biceps?

Post autor: Luźna »

Mam taki problem. Ćwiczę już od ponad roku, ale nie potrafię wymodelować ramion, tak jakbym tego chciała. Czy macie jakieś pomysł jak wyrzeźbić triceps i biceps?
mroźna

Re: Jak wymodelować triceps i biceps?

Post autor: mroźna »

a co ćwiczysz, gdzie ćwiczysz? może powinnaś rozważyć ćwiczenia, które są ukierunkowane właśnie na te partie.
Luźna

Re: Jak wymodelować triceps i biceps?

Post autor: Luźna »

Ćwiczę w domu, a jak pogoda pozwoli to jeszcze biegam. Podczas lata biegałam co 2-3 dni, jak miałam czas. Teraz z racji zimna ćwiczę w domu.
aśka

Re: Jak wymodelować triceps i biceps?

Post autor: aśka »

z racji obostrzeń, to nie masz za bardzo innej możliwości. niestety, ten rok jest bardzo pokręcony. wydaje mi się, że powinnaś pomyśleć o ćwiczeniach na ramiona. najlepiej jakbyś się skonsultowała z jakimś trenerem personalnym, który pokazał by ci ćwiczenia i jak je prawidłowo wykonać. możesz też poszperać w Internecie, ale zawsze lepiej jak doradzi ci zawodowiec.
Luźna

Re: Jak wymodelować triceps i biceps?

Post autor: Luźna »

Chciałam iść na siłownię, ale niestety te są zamknięte. Nie wiadomo, kiedy je ponownie otworzą. Nie wiadomo, czy jak to zrobią to za jakiś czas znowu ich nie zamkną.
Flądra

Re: Jak wymodelować triceps i biceps?

Post autor: Flądra »